Ako reklamovať?
Kupujúci je povinný pred prevzatím tovaru skontrolovať celistvosť zásielky obsahujúcej tovar, prípadné poškodenie zásielky je nutné riešiť na mieste priamo s predávajúcim (osobný odber), kuriérom resp. doručovateľom spísaním záznamu.
V prípade reklamácie tovaru (nie zásielky!) zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu predávajúceho, spolu s riadne vyplneným reklamačným formulárom, kópiou faktúry a daňového dokladu o úhrade. Tovar zašle kupujúci ako balík, riadne zabalený tak, aby nedošlo k ďalšiemu poškodeniu. Predávajúci však neprijme reklamovaný tovar zaslaný ako balík na dobierku.
Vrátenie cez Zásielkovňu (zadarmo)
Tovar, ktorý chcete vrátiť, zabaľte ako balík.
A) Vrátenie cez výdajné miesto
Do balíčku vložte vyplnený reklamačný formulár.
Vyberiete si najbližšiu Zásielkovňu s podacím miestom na www.zasielkovna.sk/pobocky
Na prepážke uveďte kód "92149893".
Odovzdajte balíček a dostanete potvrdenie o jeho prijatí.
Nič neplatíte.
B) Vrátenie - zaslanie poštou
Alebo v prípade, že nemáte výdajné miesto Zásielkovne v blízkosti, balíček zašlite poštou na adresu:
Zásielkovňa.sk
ID 92149893
Kopčianska 82/A
851 01 Bratislava
Následne nám pošlite doklad o zaplatení poštovného na pošte.
Ak je reklamácia opodstatnená, má kupujúci právo na odstránenie vzniklej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradí predávajúci kupujúcemu vadný tovar novým, alebo po dohode tovarom iným, pričom dôjde k doplateniu, alebo vráteniu cenového rozdielu.
Reklamáciu vybaví predávajúci bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcim.